Midsommar

Har vart och köpt jordgubbar, B&J-glass och chips så blir att grisa i soffan framför tvn idag om det inte dyker upp något som förstör mina planer förstås. Skulle posta ett paket när jag ändå var iväg till affären men hade glömt att sätta på adresslapp på paketet så det fick följa med hem igen.

Midsommarafton igår. Det var helt okej men inget speciellt nästan som vilken fredag som helst liksom en rakade huvet, nåra bråkade, nåra tjöt, nåra tjaffsade, jag störde mej på nån osv osv jag skulle vilja fira en riktig midsommar någon gång så som man tänker sej att midsommar ska vara; på landet (helst vid vattnet) med sill och potatis, jordgubbstårta, midsommarstång, konstiga lekar, grillning, snapsar och snapsvisor. Fick iof det mesta av det igår men det var ju inte på landet och inte så där perfekt som det är i film fast hur ofta är det det egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback