Ointressant

Jag gör snabba framsteg, sprang runt strömen med Erik i onsdags också och då gick jag endast 100 små puttiga meter på hela varvet så nästa gång måste jag väl klara att springa hela.

Fick för mej att jag skulle ändra lite i mitt rum och att det skulle gå i turkos ton för att se lite somrigt ut men jag tror inte jag gillar det, i alla fall inte ljusen som står vid tvn de är bara för uggggggggggggh hittar inte ens något ord som kan beskriva dom. Fast kanske blir bättre när jag blir klar om jag nu ska fortsätta på det turkosa/blåa temat. Kanske ska blanda in lite grönt också. Hmm får fundera lite på hur jag ska göra.

Jag blev glatt överraskad idag, fick 1000 spänn som jag inte räknat med att få den här månaden woho!!!

Har köpt ett par assnygga miss sixty brallor på tradera, hoppas det är rätt storlek bara. Så jävla segt att hon är så seg med att skicka dom bara. Hon sa att hon bodde på Gotland så att jag nog inte fick dom förens tidigast på måndag. Jag hatar att vänta! Elvinejacka jag köpte där var rätt storlek och skitsnabb leverans så den är jag nöjd med, sparade över 1000 spänn på att köpa den på tradera istället för i affären oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback