Tack för att ni har förstört min dag!!

Hmm funderar på en utlandsresa istället för festival. Fast vem skulle ha tid och råd att åka utomlands? Inte så kul att åka själv liksom.

Jag hatar igen. Jag hatar hantverkare! I alla fall de i lägenheten bredvid. De envisas med att borra i väggarna, slipa med maskin och väsnas på annat sätt och de gör det bara på mornarna innan klockan 8:30  (de börjar redan vid 7:00-7:30) då jag och förmodligen de flesta andra sover eller i alla fall vill ha en lugn morgonstund. Varför kan de inte vänta med att väsnas till på eftermiddagen eller i alla fall till efter klockan 10? Jag hatar att bli väckt på det sättet det förstör liksom hela dagen att ha en dålig morgon.

Jag hatar blogg.se också, skrev ett liknande inlägg nyss men det försvann när jag tryckte på spara & publicera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback