Torsdag

Har jobbat idag, la gräsmatta på en villatomt i Linköping. Det var tungt och lerigt men jag trivdes ändå. Hela jag var drängt i lera eller kläderna, lite av armarna, händerna och lite av ansiktet i alla fall. Det var så skönt att få jobba hoppas det blir mera. Det var lite frustrerande mot slutet för de gräsrullarna som var kvar då var blöta vid leverans och sen regna det så att det kom ännu mer vatten på dom vilket gjorde att det var så jävla tunga att jag knappt orkade flytta dom en centimeter och än mindre bära dom. Dom vägde säkert minst lika mycket som jag, inte långt ifrån i alla fall.

Midsommarafton imorgon. Tror inte jag gillar midsommar, känns som alla har någon slags tradition då men det har inte jag så jag är utanför, mobbad och bortglömd. Får väl bli en slappdag framför datorn och tvn som typ alla andra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback