Helgen vecka 26

Hade lite men i fredags efter att ha solat i flera dagar i rad, var trött som fan, ögonen sved och solfrossan kom och gick men det blev bättre fram mot kvällen så tog mej till parken och träffade Alex & Cattiz och litet annat folk som jag inte direkt orkade bry mej om, Hanna kom förbi en stund också. När kvällen började övergå till natt rörde vi oss mot Hugos där det var beachparty. Alex puckot såg till att bli iknuffad i poolen av okänd person så hon fick gå runt i blöta kläder..







Var på Ikea med Hanna och hennes farmor+man igår och jag kom hem tomhänt men är ju kul att bara gå och kolla där också.
På kvällen blev det en öl hos Erik och sen hade vi tänkte gå till Trädgårn och äta men det var fullt så gick till Bomull istället men där var det också fullt så då gick vi till Harrys som också var fullt men vi tiggde till oss ett bord så vi fick lite käk till slut. Sen gick vi tillbaka till Erik tog en öl och spelade lite wii. Blev Palace för mej och Fia, var astråkigt där, inget folk jag kände och Fia sprang efter nån tönt från sitt jobb hela tiden. Behov av bekräftelse eller?  Jocke var snäll och kom och hämtade mej i alla fall.

Funderar på att köpa en skrotbil. Ringde på en igår men var ingen som svarade och idag var annonsen borttagen så antar att den är såld. Får kolla vidare i veckan och se om jag hittar någon.


Har ni sett Juno? Om inte tycker jag ni ska ta och göra det. Just nu medföljer den Amelia, jag köpte tidningen enbart för att få filmen. Fick en annan film också, in good company, har inte sett den än men det står att det är en skojig komedi och har fått 4 av 5 av SVT, METRO, SvD och TARA så antar att den är sevärd. Två filmer och en tidning för 45 kr är absolut prisvärt. Har aldrig läst den tidningen innan heller men jag gilla den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback