Trött, ensam & uttråkad!!!

Trött, ensam & uttråkad. Tror inte det är någon person jag trivs helt med nu. Vill åka till en sjö och ligga på en filt i gräset i solen och bara slappa.

Har vart ute och solat varje dag den här veckan förutom idag för tar mej ingenstans. Vill ha bil!!!! Det underlättar så jävla mycket, så jävla dumt att vi gjorde oss av med min skrot!

Kom inte in på ky-utbildningen så nu är jag orolig för att jag inte kommer komma in på universitetet heller. Fick inte ens en reservplats, skulle maila och fråga hur urvalet gjordes och varför man inte fick någon reservplats för men fick ett mail tillbaka att mitt mail hade sorteras bort som spam. Vet i fan vad jag ska göra om jag inte kommer in bada med lite elprylar kanske. Pallar inte och gå hemma längre, så jävla segt.

Tror jag har bränt mej runt ögonen, det kliar/svider som fan.

Kommentarer
Postat av: Erika ~ Lukas & Nellies mamma

ja du får skaffa bil så kan vi åka nånstans o bara slappa på en strand o barnen får ha barnvakt hemma!!!



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback