Lite shopping

Tänkte visa lite av mina senaste shoppingfynd.

Var en sväng på stan tidigare idag för att köpa något att ha på mej på Jockes student, köpte lite olika så att jag skulle ha lite att välja på.

Den svarta tröjan är från h&m´s fashion against aids där 25% av priset går till att öka medvetenheten om hiv och aids. Den rosa tröjan är från h&m och kjolen Carlings.
Köpte en vit hood och ett grå/svart randigt lite längre tublinne på Carlings också och ett vitt baslinne på h&m. Sen ringde mamma och störde och ville ha bilen så att vi kunde åka till Maxi där jag köpte ett par vita leggins med rosor på som passade jättebra till kjolen.


Igår åkte vi ner på stan för att Jocke skulle ta kort till sitt körkort och då sprang jag in i skoaffären och köpte dessa skor. Såg ett fint armband där som jag vill ha också så kanske hinner ner en snabbis på stan imorgon och köper det också.


Den här fin-fina jacka köpte jag på tradera och sparade lite över tusen spänn på att köpa den där istället för i affären.


Dom här jeansen köpte jag också på tradera men de va lite stora för mej så kanske säljer dom. Nån som vill köpa dom?? Det är storlek 27.


Har köpte nemi nr 1 från 2003 på tradera så nu har jag alla nemitidningar förutom de från 2002 vilket bara är 2 st.

Kommentarer
Postat av: E

å vilken fiin shopping! jag e så shoppingsugen så ja dööör men vi ska nog åka på en resa snart, så jag måste hålla i pengarna... :-) fast jag vill hellre åka bort nu faktiskt än o shoppa!



jeansen va jättesnygga!va e d för märke? jag kan nog inte ha 27 känns som att jag gått upp lite igen suck för mina 28 sitter tajt...



kram!

Postat av: E

oh vet du, glömde säga d, d helt sjukt för jag drömde också en dröm där du va me!

vi va typ ute o sprang, men du hade inga bra skor o ja hade ett par superbra så ja sprang om dej skitfort haha



förresten, vi ska ingenstans imorrn så e nog hemma tidigare än ja trodde :-) va vill du hitta på?



kramis

2009-06-11 @ 22:48:07
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback