Raggmunk


Idag har jag stått vid spisen i 3 timmar!!! Det var så lång tid det tog för mej att göra 
raggmunk. Men det var det fan värt med tanke på resultatet. Så jäkla gott med raggmunk och fläsk! Inget man gör allt för ofta med tanke på vilken tid det tar men väl värt att göra det nån gång om året i alla fall. Lite synd att jag hade bestämt mej för att göra det just idag med tanke på att det var så fint väder ute. Har inte satt min fot utanför dörren än så länge idag och nu har solen gått ner men det blir nog en liten kvällspromenix senare så att jag får röra lite på fettet och får en nypa frisk luft så att jag förmodligen inte har allt för svårt för att somna sen när det blir dags för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback