Babbel

Ah ringde till ekonomiskt bistånd här om dan och frågade om när jag skulle få pengar och de saknade tydligen ett papper som jag skulle lämna in innan jag kunde få några pengar men de var inte riktigt säkra på vad det var för papper. Sen när jag var nere och lämnade in det så frågade jag om det var rätt och det skulle det nog vara, vadå nog? Borde de inte veta vad det är för papper dom ska ha av en eller? Jävla muppar fattar inte vad det är som är så jävla svårt. Var på låtsasinterjuv på ungdomsresursen igår, fy fan vad pinsamt hatar sånt där. Fattar inte vems jävla påhitt det där är men allt för att jävlas med en. Man går ju inte hemma för att man tycker det är kul liksom.
Min handläggare på arbetsförmedlingen är ju också lustig. Jag vill gå en utbildning genom arbetsförmedlingen så jag maila henne och sa att jag ville det och då fick jag en tid till ett infomöte om det imorgon men sen ändrade hon sej och sa att jag skulle få vänta och gå på ett nästa månad och att jag ska söka jobb under tiden. Men hallå jag vill ju gå utbildningen innan jag söker jobb så jag kan få jobba med nåt jag tycker verkar kul. Stör mej på hennens sätt att skriva oxå, talspråk, små bokstäver hela tin, .... istället för att sätta punkt efter en mening osv. Kommer nog inte göra några seriösa ansökningar den här månaden. Vill gå en utbildning!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback