Ugggggh för vaniljvodka

Fredric skulle vara snäll och köpa en flaska vodka till mej när han var på kryssning men han kom hem med en flaska vaniljvodka. Jag tycker inte om vaniljvodka så jag var jäkligt generös i lördags och bjöd Magnus på en jävla massa sprit men vi hann inte riktigt få i oss hela flaskan innan det var dags att bege sej utåt. Nästa gång är det Magnus tur att bjuda, jag hittade två oöppnade flaskor smirnoff i hans barskåp så det kan nog bli kalas =) Blev en sväng på Wasa, det var roligare än vanligt, vet inte om det var vaniljvodkan som gjorde det eller om det var ett hyffsat bra band som spelade eller en blandning av det kanske. Lyckad lördagkväll i alla fall.
Idag blev det en liten sväng på stan dock ingen shopping men hittade ett par fin-fina Björn Borg skor som jag nog ska köpa senare. Blev en sväng till infoteket också för att hämta lite utbildningskataloger. Jag blir fan knäpp hittar ingen utbildning här som känns så jättelockande och även om jag skulle hitta en utbildning så börjar den inte förens i höst. Så skulle vara skitbra om jag skulle få gå en utbildning genom arbetsförmedlingen så slipper jag vänta till i höst men men får väl se vad som händer kanske får för mej att söka nåt jobb istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback