Tisdag

Jag ringde till tandläkaren tidigare idag och bad om att få ett skriftligt kostnadsförslag men det kunde jag tydligen inte få men hon sa att det nog skulle kost ungefär 260 kr, inte så jätte dyrt om det inte visar sej att jag har hål vill säga. Det var iof 300 kr i rabatt för att jag är under 30 år och inte vart hos tandläkaren under det senaste året.

Vaknade av att Erika messade mej imorse och igår vaknade jag av att hon ringde haha =) Det är skitbra när folk hör av sej på förmiddagarna så att jag inte blir kvar i sängen hela dan. Blev en liten promenix med henne och barnen bort till Willys på förmiddan i det jättegråa vädret och typ 2 minuter efter att jag kommiet hem hade det blivit jättefint väder, så jävla typiskt!!

Var och handlade lite på Kvantum förut, fy fan va det ser ut på HC. Tycker de borde ha kommit lite längre än vad de gjort med tanke på hur länge de har hållt på att bygga om. Har en gratistårta att hämta ut på Kvantum, hade tänkt hämta den idag men de hade inte den storleken på tårta jag skulle få idag så tar det en annan dag istället.

Jag har vart duktig och bäddat rent och städat  i mitt rum idag. Fixade käk också och min köttfärssås var tydligen jävligt god. Kom med ett jättebra förslag förut, om mamma, pappa och Jocke jobbar kan jag vara hemma om dagarna och fixa käk, handla, städa, tvätta osv. mot att jag får 10% av deras lön att göra vad jag vill med.

Kommentarer
Postat av: Erika

haha ja e din personliga väckarklocka ;-) d ba för att barnen e uppe så jävla tidigt som ja också måste va d, men egentligen e jag verkligen ingen morronmänniska!!



haha vilket bra förslag du kom me :-D va tyckte dom då?



har du vart ute idag?väääärsta fina vädret ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback