Äckelkänslan & muren

Känns som att äckelkänslan kommer krypande igen. Vill inte veta av den men känns som att om man upplevt den en gång kommer man aldrig att bli av med den. Den kommer alltid ligga gömd nånstan inom en och komma framkrypande lite titt som tätt, för varför ska man få må bra för?
Jag har väldigt svårt att släppa in folk och jättesvårt att prata om mej själv. Jag har skitsvårt för känslor också, va fan är det för nåt liksom? Det är som att jag byggt upp en försvarsmur inom mej som jag inte ens själv har varit innanför. Känns inte som att jag känner mej själv så mycket som jag skulle kunna göra. Jag kan inte ens släppa in mej själv. Undra vad som finns där innanför?  Vad är jag så rädd för? Vad är det jag döljer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback