gott&blandat

Tessa köpte ett par trosor för 300 spänn här om dagen och upptäckte när hon kom hem att de var för små så hon skänkte dom till mej istället för att gå och byta till rätt storlek. =)


Har blivit lite shopping för min del också i veckan, en randig topp, ett par knästrumpor, lite tights och lite trosor (dock inte i samma prisklass som när Tessa shoppar trosor).
 

Var en kärring på h&m igår som förstörde min dag, alltså om man har 500 grejer som man ska byta och inte ens har nåt kvitto och inte ens lappar på alla grejer och ska byta de mot 500 andra grejer och det kommer någon annan till kassan en millisekund efter en så låter man den andra gå före som bara har en grej. Men nej då den där jävla blattekärringen såg till att jag fick stå i kö i över 10 minuter, jag hatar att stå i kö blev assur och på asdåligt humör och det höll i sej hela dagen. Slutade med att Jocke fick skjussa mej till Konsum så att jag kunde köpa naturgodis och mörk choklad, blev på bättre humör efter det men 100 spänn fattigare. Känns lite illa att ha köpt godis för 100 spänn men det var ju trots allt "nyttigt" godis hade ju vart tusen gånger värre om jag köpt vanligt äckelgodis som bara gör en tjock och illamåenden för så mycket. Jag är ganska dålig på att uppskatta hur mycket jag orkar proppa i mej ibland så som det verkar nu har jag godis i minst en vecka framöver..hähä

Haha har du blir vad du äter på på tvn och de visar från min gamla skola i Strängnäs, lite kul att se lite därifrån var fan aslänge sen jag var där.

I helgen blev det lite festande. I fredags var vi hos Magnus och i lördags hade Jocke utflyttningsfest på Gripen, jag tyckte vi skulle kasta ut hans tegelstenstv genom fönstret men det tyckte inte han så den fick stå kvar. blev utgång båda dagarna, till Wasa. Var en riktigt sköj helg.

Var på ett möte på arbetsförmedlingen tidigare idag. Jag ska vara med i någon grupp som kallas jobbfocus. Verkar väldigt flumt, inte ens dom som håller i det vet riktigt vad det är vi ska göra men får väl hoppas på att det blir något bra.

Imorgon ska jag till tandläkaren på förmiddagen och efter lunch ska jag och Erika gå på en ky-mässa som ska vara på biblan, får se om vi hittar några intressanta utbildningar. Hoppas det!! Har möte med han på ungdomsresursen imorgon på eftermiddagen också men ska nog ringa och avboka det så att vi slipper stressa. Brukar ändå inte ge mej så mycket att gå på de mötena. Har lite svårt för min handledare där...

Kommentarer
Postat av: Tessanssan

Man fick inte byta dem, det var hon i kassan också väldigt tydlig med. Sen kollade jag inte priset innan jag köpte dem, haha. Men de är ju kul att de kan komma till användning för någon annan ;)



Snygg topp, vart har du köpt den?



Fick jobbet i Lund. Så nu kommer jag vara på lab 2 dagar/vecka fram till slutet av juli =) Skoj.



Näe nu ska jag shoppa lite. Måste ju unna mig lite nytt i garderoben :p



Kram

Postat av: Ankan

Ja d var nästan lite i gränsfall till för små till mej oxå. Konstig storlek på dom tycker jag allt.



Toppen köpte jag på Vero Moda för 159 spänn tror jag.



Ah grattis va kul =) Hur kom de runt anställningsstoppet då o när börjar du?

2009-03-26 @ 20:09:10
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Tessanssan

Ja det tyckte jag oxå...bäst att prova i affären nästa gång =)



Ahh ska jag kolla på vero moda här, den var assnygg!



Jag börjar redan på måndag. Det kommer bli spännande!=)



2009-03-26 @ 21:01:47
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Candra

Höhö, har du kollat vad det är för innehåll i naturgodis säger jag bara ;D

2009-03-27 @ 11:30:04
URL: http://redhed.webblogg.se/
Postat av: E

toppen va asfin! så synd att jag inte passar i såna (ja ser typ fortfarande gravid ut då) för jag älskar ränder!

2009-03-30 @ 14:34:16
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback