20 maj

Fick de här bilderna av Alex tidigare idag, fan saknar nästan gymnasiet. Vi låg säkert och tjurade över nåt och tyckte allt var skit. Hähä..



Vill ni veta en sak? Min mamma är snäll. Mitt humör kan ju förändras ganska snabbt, som tidigare idag så sa mamma nåt i fel tonläge när jag klagade över maten hon hade tänkte laga (jag ville inte ha den) och då blev jag sur och lite depp och gick in på mitt rum och stängde dörren. Då kom mamma in och övertalade mej att vi skulle åka på stan, vilket jag egentligen inte ville var ju på asåligt humör men det blev lite bättre när jag fick två tröjor och än lite bättre när vi käkad sallad på Paus.. =)

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha eller så skolkade vi :P

2009-05-22 @ 17:13:15
Postat av: Alex

Haha eller så skolkade vi :P

2009-05-22 @ 17:13:25
Postat av: Ankan

Nae det tror jag inte :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback