Oj vilken bra helg det blev

Lite vin framför tvn hos Pernilla i fredags och sen en (dyr, mindre god) drink på Manésa och (en jävligt god och prisvärd) drink på Bishops, blev hemgång vid ett vilket kändes lagom.

I lördags var jag på Astrid Lindgrens Värld med brorsan och hans familj och hälsade på Pippa & Co. Det var faktiskt kul att gå runt att kolla där även fast man inte är en liten skruttunge längre.

Pippi och Pruskeluskan


Xander rider på Lilla Gubben


Tobbe & Cassndra hos Nil Karlsson Pyssling


Xander & Cassandra (skönt att vara liten och slippa gå hela tiden)


Cassandra i Katthult


Haha Xander däcka, ser ju nästan bekvämt ut


Herr Nilsson, Pippi & Lilla Gubben


Anton, Ida & Emil


Var trött som fan på kvällen men tog en festivalöl och piggnade till och följde med Hanna på lite partajs. Blev en liten sväng till Cromwell som typ var helt dött så jag lämnade folket och gick till Palace istället. Jag gillar fan Palace nog bästa stället i stan, fattar inte varför jag går dit så sällan när jag är ute för.


Kommentarer
Postat av: Candra

För att du inte festar med mig längre ;D

Jag gick alltid till palace, med extremt få undantag !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback