Onsdag

Smarthead!!!
Jag har vart duktig och skrivit upp en lista över när jag har möten på Adecco så att jag inte ska missa dom. Jag visste att jag hade ett möte den här veckan så kollade lite snabbt på listan i måndags och det stod onsdag på nästa möte. Jag kämpade mej upp tidigt imorse och tog mej bort till Adecco och när jag kommer dit var det typ inte en käft där. Jag hade glömt att strycka över förra mötet jag var på. Det mötet jag skulle på den här veckan var igår men får gå på det vid ett senare tillfälle. Jag tvingade mej alltså upp tidigt imorse helt i onödan. Lagom surt!!! Istället för Adecco gick jag bort en sväng till
Erika på förmiddagen, lätt mycket roligare där än på Adecco.

Har ägnat eftermiddagen åt att lägga upp en jävla massa SKIT på tradera. Tog nästan tre timmar att få upp allt men det är ju inte direkt som att jag har nåt bättre för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback