Två små monster

Ah dom här två monstrena sms-terra och ringde mej tidigare ikväll och fick mej att sakna Halmstad. Jag ska nog fan åka dit och våldgästa dom inom en snar framtid. Hihi =) Saknar er!!!!! och en drös andra också förstås.




Ah jag är så störd vart jag än bor så vill jag bo någon annan stans. Nu när jag bor här vill jag bo i Halmstad och när jag bodde i Halmstad ville jag bo här och innan jag flyttade till Halmstad ville jag också bo någon annan stans än här. Snälla Gud ge mej lite motivation och ett par önskningar jag kan uppfylla så att jag får någon mening med livet. AMEN! Känns som jag knappt har kontakt med någon nu när jag bara går hemma och drar som att jag är totalt jävla socialt missanpassad men man blir väl det av att göra ingenting alldels själv hela dagarna dag efter dag, vecka efter vecka, månad efter månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback