Osammanhängande..

Jag har blivit allergisk mot sötsaker, blir illamåeende när jag äter det och tycker inte alls att det är gott. Det är nog bra för då minskar ju risken till att bli tjock.

Jag har nog bestämt mej för att lämna en viss person bakom mej. Tänkte fråga personen i fråga först men har man inte hört av sej på flera veckor så talar det ju för sej själv. Eller?

Jag trivdes riktigt bra igår när grabbarna satt och spelade tv-spel och jag kollade i tattootidningar var liksom gött att va för sej själv samtidigt som man var med kompisar. Jag har saknat sånt. Vill umgås mer med folk utan att göra nåt speciellt.

Jag vill åka och hälsa på Alex i Trollhättan snart och ha humorkväll!

Det finns folk man är kompisar med ett tag och sen slutar man umgås och tappar kontakten. Då är man ju inte direkt kompar längre och det är ju förmodligen för att man vuxit ifrån varandra. Visst jag kan hälsa på stan och byta ett par ord om vi ses ute men mer än så vill jag faktiskt inte.

Jag tror jag är allergisk mot nykära människor också, jag tål inte folk som är puttinuttiga.

Att berätta om en fantasi och låtsas att den är sann är det samma sak som att ljuga om man inte berättar att det är en fantasi?

Längtar till hösten för att jag har fått för mej att jag vill börja plugga men ärligt talat vet jag inte om jag har motivationen när det väl gäller.

Kommentarer
Postat av: E

hmm, borde jag ta åt mej angående att jag inte hört av mej? :-S sorry isf!!!

d e verkligen inget personligt, d e bara d att ungarna kräver så himla mkt av mej nu o jag e dödstrött den lilla tid som blir över...



kram



förresten, twiligtht böckerna e farligt beroendeframkallande!! jag ska börja på den sista ikväll o jag känenr mej sorgsen, för sen e liksom sagan slut... sen finns d inget mer...

knasigt jag vet... :-S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback