Veckoslutet


I fredags var jag en sväng på Trädgårn och tog en öl med Pernilla, Fredrik och Santos. Riktigt nice att sitta där men det blev kallt ganska tidigt så så här års är det nog bäst att gå dit mitt på dagen om man inte vill frysa. Vi satt där ett tag i alla fall och sen när det blev för kallt gick vi en sväng till O´Learys. Riktig nice kväll!!!

Igår blev det pizza med Magnus och Erik och på vägen till pizzan träffade vi Gunnar så då följde han också med in och käkade lite. Sen tog Magnus, Erik och jag en öl på Eriks innergård innan vi gick hem till Magnus där grabbsen satt och spela tv-spel och jag kollade i tattootidningar. Erik har nästan vart lite översocial den här veckan, jag har fan träffat han hela tre gånger. Hähä.. Erik gick hem och Magnus drog med mej till Wasa för en öl till. Träffade Johan, Lillis och Josse där så när Wasa stängde följde vi med hem till Josse och kollade och myste lite med hennes urgullig kattungar. Dom var så jävla söta nästan så att jag vill ha en själv men jag är inte direkt någon kattmänniska så nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback