Babbel

Jag är sjuk!! :( Eller nae jag ska inte överdriva men mindre frisk iallafall, krasslig. Var nästan bättre när jag hade feber och var sjuk på riktigt. Hatar att vara ett mellanting. Nu tror jag att jag orkar göra saker utan problem men i verkligheten är det väl så att jag orkar men bara microlite, allt blir så ansträngande på nåt vis. Jag vill göra nåt men  har inga pengar. Trodde jag skulle få pengar den 29:e men tydligen inte. Hatar att vara pank. Kommer ha sånt shoppingbegär när jag väl får pengar så de typ kommer ta slut på en gång. Jag vill ha en anteckningsbok, jag kommer på så många kloka grejer som är värda att skriva ner på kvällarna när jag ska sova och jag vill inte skriva det i ett vanligt fult kollegieblock då kan det lika gärna va.

Kommentarer
Postat av: Candra

Du kan få ett block av mig, jag har tusentals :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback