Allt och inget


Tände ljus i fönstret ikväll för alla som på något sätt drabbats av alkoholens och drogernas baksida.


Jag pallrade mej ner till centrum förut och köpte en kebabpizza och en colaburk. 100 jävla spänn gick det på men den var ätbar i alla fall och personalen där är trevliga. Elller nej 103 fick jag betala för de tar kortavgift när man betalar med kort, det stör mej sjukt mycket när de gör det. Jag funderade på en sak, orkar tjockisar äta mer än smala människor? Jag sa till henne på pizzerian att jag nog inte skulle orka äta upp hela pizzan eftersom det var så mycket på den och då sa hon nej så smala som du är gör du nog inte det. Vadå orkar man mindre bara för att man är smal eller?

Igår var jag en sväng i Linköping med Pernilla på ljusparty och sexparty, vi var dock inte kvar hela sexpartyt eftersom Pernilla skulle upp tidigt och jobba idag. Blev inget handlande för min del, det var dyrt och jag fastnade inte för något speciellt och mitt konto börjar bli jävligt magert nu. När jag kom hem tyckte jag att jag skulle ta vara på min salongsberusning efter att ha druckit en flaska svagt vin så mötte upp Hanna och gick till Svea. Jag hade faktiskt kul där för en gångs skull, kändes nästan som att vi var på hemmafest för det var lagom mycket folk och många som var där har vi festat med innan. Dom har tagit bort bankomaten vid vaxkupan så blev att betala med kortet på Svea också och dom jävlarna tar också kortavgift. Hate it! Kul att festa med Hanna var bra länge sen vi gjorde det och det var kul att hon sov i Klocket så att jag slapp gå hela vägen hem själv. Själva hemgången blir inte lika tråkig då liksom.

Jag var ut en sväng i torsdags också. Då var det Harrys med Camilla som gällde. Kul kväll det också.


Hoppas på att jag får lön i veckan för har endel inplanerat i slutet av nästa vecka som skulle vara kul att ha lite pengar till. Twilight och New Moon kväll på Heron på torsdag, ut och käka och bio med Alex på fredag om vi har pengar, julmarknad med mamma på lördag och oriflameljusparty på söndag.  

Ska nog kolla film nu om jag hittar någon intressant i filmhyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback