Ed Hardy


Det här är tröjan jag köpte förra veckan. Legginsen köpte jag i helgen, var lite osäkra på dom innan jag köpte dom men tyckte de skulle passa till den tröjan och nu älskar jag dom så himla snygga!!!


Linnet som kom med posten idag. :) På framsidan är det som en piketröja med krage och knappar. Fin-fint linne, skulle dock inte skadat om det vart något mindre i storlek. Gud va fjuttig min tattoo ser ut, får nog bygga på den frågan är bara hur? Har du något förslag? Skulle vilja ha en tattoo i Ed Hardy stil men det passar ju inte ihop med älvan så det får bli någon annan stans (ska dom tre orden sitta ihop?) på kroppen. Jag har alltid velat haft något med döskullemotiv men det blev det protester om från mamma & co när jag var 18 och skulle gadda mej så fick bli denna istället. Jag ångrar den inte och kommer aldrig ångra en tatuering som jag beslutar mej för att göra men jag skulle nog inte valt det motivet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback