Grym låtskrivare

Jag skulle nog kunna bli en grym låtskrivare. Innan jag somnar dyker det nämligen upp massa bra texter i mitt huvud, problemet är bara att jag är för trött för att skriva ner dom och jag kommer inte ihåg dom dagen efter. Men någon gång i framtiden kanske jag trotsar tröttheten och tar fram penna och papper och skriver ner texterna. Fast texterna kommer lättare när det är mörkt och det är ju lite svårt att skriva när man inte ser. Kan inte någon uppfinna något som gör att ens tankar kan hamna på papper utan att man behöver göra något annat än att tänka?

Kommentarer
Postat av: Lillis

Köp en liten bandspelare och spela in. :D

2009-11-08 @ 21:41:06
Postat av: Ankan

Ah va smart :) Fast det kanske känns dumt att ligga prata med sej själv.. Hähä :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback