Onsdag

Ah jag är trött och hungrig och det blir ingen middag idag. :( Mamma tyckte det blev för sent så får bli maffiga mackor till kvällsmat istället. Jag skulle bara plocka ur diskmaskinen förut men det slutade med att jag och mamma började städa köket, torkade luckor, tog ut allt ur skåpen och torkade ur dom, gjorde rent spisen osv vi höll på i över 3 timmar och vi har inte ens kommit halvvägs.

Imorgin ska jag tillbaka till Skanska och jobba, dom hade ringt maskinringen och frågat efter oss., kul att bli ihågkommen och att dom ville ha oss och inte gubbarna. :) På kvällen blir det Twilight och New Moon på Heron =D

Haha bra att skriva ett inlägg utan att trycka på publicera. :P Nu är jag mätt och lite mindre trött iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mh dom såg goda ut ; )¨



Den finns i alla möjliga , gul , grön , vit , lila , marinblå : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback