Twilight + New Moon kvällen

Twilight och New Moon kväll igår. Båda filmerna är hur bra som helst så är verkligen inte sista gången jag ser dom. Ett stort minus att de släpper in fjortisar på bion, jag fattar inte vad det är för fel på dom, när de visa Twilight satt dom och skrek, skratta och hade sej och störde som fan. Undra om de sitter och skriker framför tvn hemma också? Innan de visade New Moon kom personalen in i salongen och sa att de fått så mycket klagomål så om någon skrek under filmen skulle de stänga av den och ingen ersättning skulle ges. Så då höll fjortisarna någolunda käft.

Käkade på donken på Heron City innan bion och man kan ju undra vem fan som har anställt personalen där. Han som stod  i vår kassa lyssnade inte på vad folk beställde, beställning efter beställning fick kunden upprepa flera gånger om vad det var de skulle ha. Typ alla fick vänta på maten också. Jag har hört nånstans att från det att man beställer ska det ta max 1 minut innan man får maten, vi och de flesta andra i vår kö fick vänta betydligt längre än så. Jag skickade ett klagomail till Donken idag och skrev att de borde se över sin personal på Heron City.

Jag somnade i bilen på vägen hem, hade glömt hur skönt det är att sova i bilen tiden går så fort då så man kommer ju hem på nolltid.

Kommentarer
Postat av: Emelie

På knokk.se hittar du dem : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback