what a beautiful morning

Haha den rubriken får mej att tänka på en film som Jenny gjorde till skolan en gång för ett par år sedan som jag har huvudrollen i. Ja det fanns bara en roll i filmen. Kanske lägger upp den här senare om jag hittar den.

Det blev inget jobb idag så mina frukostplaner gick igenom. Det skulle dom dock inte gjort om jag skulle ha jobbat låg nämligen och snozzea istället som tur var för vid sju ringde chefen och sa att han inte fått tag i dom vi skulle jobba hos så att jag fick ledigt idag. Fatta vad surt om jag gått upp vid sex duschat och käkat frukost och sen fått reda på att jag inte ska jobba. Ibland är det bra att lyssna på tröttheten. Kan ju tacka mr jackass som spökar i mitt huvud om kvällarna för den och lilla dumma jag som tar ut förluster i förväg. Började nästan tjuta igår när jag försökte somna i fall att jag inte skulle komma in på skolan. Så dumt att göra det när jag inte fått något antagningsbesked än. Måster maila och fråga om det.
Ah nu kom posten och det ser ut som mitt Ed Hardy linne har kommit :) Ska springa och kolla.

Kommentarer
Postat av: jenny

den filmen är bra! nu blev jag sugen på att se den! tror jag har den nånstans . trodde inte du gillade ägg :P

2009-11-10 @ 20:47:24
Postat av: Ankan

haha det tycker du ju bara för att det är du som gjort den. ;)

haha jaså vad fick dej att tro något sådant? :P

Postat av: Anonym

har för mig du inte gillade ägg, har för mig du sagt det till mig nån gång:P

2009-11-10 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback