Broadway

Jag råkade få lite falurödfärg i mun på jobbet i förrgår, det smakade skit och eftersmaken höll i sej ett bra tag. Fick ont i halsen efter det så funderar på om målarfärg är ont-i-halsen-framkalande. En annan teori jag har är att jag egentligen skulle fått ont i halsen i lördags men eftersom jag drack massa alkohol då så dödade alkoholen basiluskerna istället för att göra mej full men tyvärr drack jag en grogg för lite för att döda alla basilusker så det blev några kvar som förökade sej och blev fulltaliga först i förrgår..

Det regnade imorse så blev inget jobb idag, så jävla typiskt att det jämt ska regna på mornarna så att jag blir hemma från jobbet. Vädergudarna vill nog göra mej fattig.

Var en sväng på stan idag och på broadway express och fika. Det var jättemysigt där, tyvärr har de inte öppet på kvällarna. Men om det fortsätter att vara dåligt väder har jag ju tid att gå dit ändå. =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas halsontet försvinner snart.



Ett tips: gå med
www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-16 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback