Funderingar kring Halloween, ps2 & ps3.

Eftersom min väska fick dela min fylla i lördags tyckte jag att jag behövde köpa en ny så så blev det. En sväng på stan med Alex och införskaffa ny väska och fika på Fräcka följt av tv-mys- =) Nice kväll.

De har
partypaket med ps2 och ps3 på cdon nu och jag är sugen på att slå till men frågan är vilken av dom jag ska välja? Är ps3 så mkt bättre att det är värt att lägga ut 2000 kronor mer på det?



Halloween på lördag. Fest i kollektivet eller fest hos Candy obligatorisk utklädnad på båda ställena. Tror Candys fest vinner min närvaro om det blir fest känner egentligen inte för att festa. Skräckfilmskväll känns mer lockande men någon sådan har jag inte blivit erbjuden.

Kommentarer
Postat av: C*

För att jag är bäst o erbjöd både kick-ass fest o skräckfilmskväll, med planka ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback