Hej!

Har egentligen tröttnat på att blogga, det är så meningslöst göra. Fast folk verkar ju vilja läsa om vad jag gör för ointressanta saker om dagarna eftersom de fortsätter att besöka min blogg fast att jag inte skrivit något på flera veckor. Fast jag är ju likadan själv men känns som alla typ slutat blogga eller har lösenordskyddat sina bloggar nu utan att ge mej lösenordet och då blir man ju lite opepp på att skriva nåt själv när man inte får läsa andras :P

Jag har tråkigt och jag verkar bara känna sjukt tråkiga människor för det är ingen som vill hitta på något. Blääääääää!!!

Har inte jobbat på hela veckan så har vart på stan och slösat pengar. Det är så jävla tråkigt och dyrt att vara ledig på obestämd tid. Hoppas det börjar snöa i natt och att det är snö varje dag sen i flera månader framöver så att jag har jobb!!!

Var på spa-dag i lördags, det var bra men det skulle kunnat vart mycket bättre. Hälften av deltagarna fick massage och hälften fotvård, jag var en av dom som fick fotvård vilket inte var så mycket att hänga i julgran, tror jag hade vart mer nöjd med dagen om jag fått massage istället för nu tycker jag inte riktigt det var en prisvärd upplevelse. Fick ansiktsbehandling och handmassage också och det var hur skönt som helst!!

Jag har tagit reda på att det finns en vuxenutbildning i Linköping som är som byggprogrammet så jag ska söka den. Om jag har tur börjar jag på den i januari. Hoppas verkligen att jag kommer in på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback