Tröttis

Trött!! Men försöker trotsa tröttheten och följa med på saker ändå. Blir ju inte piggare av att ligga hemma hela dagarna.

Var en sväng på stan tidigare och fixade med en överraskning till Cattiz, hon fyller ju år imorgon så ikväll har hon lite partaj. Känner inte för att festa, är alldeles för seg för det men kanske piggnar till till kvällen annars blir det en lugn kväll för min del. Har vart nykter i fyra veckor nu, med undantag för två öl igår. Jag börjar nog bli gammal och tråkig.
När jag var på stan förut var det värsta folksamlingen runt en människa som ramlat ihop på golvet. Jag fattar inte varför folk måste stanna och glo för, så himla taskigt. Tänk om det skulle hända nåt med en själv och man ramlar ihop på stan då vill man ju inte att det ska stå flera hundra pers och kolla på en. Dumma nyfikna människor!!!

Träffa en skum brud igår. Hon tyckte jag var söt och skulle hångla med henne, det tyckte inte jag. Hon påpekade ganska många gånger att jag var så söt och att jag borde utnyttja det för att man kan få så mycket gratis. Det sa hon efter att hon berättat att hon inte fick nån service när hon var ute för att bartendrarna bjudit henne på dricka och sen blivit sura när hon inte haft sex med dom. Hon råkade fånga mej på kort och sen när hon kolla på kortet lät det som det var en hund eller bebis hon kolla på "aah va söööööt" och så visa hon det för Micke. Hon berätta att det syntes på mitt leende att jag hade dåligt självförtroende för det gick inte ända upp, hon frågade du mår inte bra va har du fått någon diagnos? Jag försökte hålla mej för skratt och lyckades nog lite halvbra med det. Usch läskigt när tjejer stöter på en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback