Twilight + New Moon kväll =)

Erika beställde biljetter till oss igår så den 19/11 ska vi på Twilight + New Moon kväll på Heron City. Ska bli så kuuul. =) Råkade skriva fel mailadress till min biljett så har inte fått något bekräftelsemail men det borde ju inte spela någon roll?  Ska försöka få tag i sf för säkerhets skull och fråga så att min biljett verkligen är bokad. Har både ringt och mailat men har inte fått något svar eftersom de har hög belastning.


Idag lämnade jag in min ansökan om bygg till infoteket så nu är det bara att vänta och hoppas på att jag kommer in. Jag vill verkligen gå den utbildningen. Vet inte vad jag ska göra om jag inte kommer in. Jag tror inte chansen att jag kommer in är så stor men man vet ju aldrig. HOPPASHOPPPASHOPPPAS!!!

Kommentarer
Postat av: Candra

Men jag vill med gå på den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback