Struts

Igår blev det en riktig shoppingdag först var jag och Erika på Ikano halva dagen och sen spenderade jag och mamma ett par timmar på Maxi. Köpte lite toppar, tights, jeans, underkläder och en liten väska. =) Jag hann och lägga ut lite kläder på tradera också.

Idag skulle jag, mamma, min moster och mormor åka ut i skogen och plocka svamp men det visade sej att det inte var en så bra idé att ta med sej en gammal 82 årig tant ut på svampjakt så blev väl max 30 minuter i skogen. Vi åkte ute till Arkösund och hade picknick och sen åkte vi runt lite på Vikbolandet istället, vi hamnade på en strutsfarm som hade en lite gårdsbutik. Jag köpte ett jättefint armband i strutsskinn. =)


Söta strutsbebisar!!! La upp lite mer bilder på bilddagboken...

Imorgon kommer Tessa (och Rikard?) hit. =) Tessa och Ylva ska ha konsert för oss i vardagsrummet. Det ska bli intressant. Kanske är riktigt jävlig mot dom och filmar det hela och lägger ut det på nätet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback