Min söndag

Nykter helg 1 avklarad!!! Det var skönt att ha nykter helg men känns som att det blir tråkigt i längden att ha det men ska nog klara av ett par helger till innan det blir fylla igen. Eller ja får väl se hur jag känner nästa helg och vad det dyker upp för frestelser.

Var en sväng på stan förut och köpte dessa brallor. Är lite osäker på om jag verkligen gillar dom men har ju ett par dagar på mej att bestämma mej om jag ska behålla dom eller lämna tillbaka dom. Jag hade jättesvårt att välja vilken storlek jag skulle ha, provade nämligen både 25:or och 26:or och båda satt bra så provde dom typ 10 gånger innan jag bestämde mej för 26:orna så får väl se om de blir bra om jag nu behåller dom.
Vill ha ett par ankelboots också men hann inte riktigt kolla på det eftersom parkeringenstiden tog slut =( Så surt att man typ bara hinner med en affär innan parkeringstiden är slut. Men får väl åka till Maxi imorn och kolla efter skor, där behöver man inte stressa pga parkeringen iallafall. Tycker dna ska öppna här i stan, dom brukar ju ha assnygga skor.



Kollade på en film med Robin Williams nyss, the night listner. Tyckte inte den var så jättebra så den behöver ni inte ödsla er tid med att se. ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

jättesnygga jeans, känns precis som din stil!

d sägs ju att om man e osäker ska man ta den mindre stl i jeans eftersom dom töjer sej i tvätten... men d klart, man ska ju få på sej brallorna också ;-)



å vet du, dna i ikanohuset har 70% på MASSA skor!! va inne där i helgen o kollade, älskar också deras skor!



säg till om du vill ha shopping-sällskap nån gång :-) jag måste lära mej att gå i butiker utan att handla nåt!



kramis!

Postat av: Ankan

svarar här har ju inte lösenordet till din blogg



nu har jag använt dom så blir att behålla dom :)

jo men jag tycker inte dom brukar töja sej så jättemkt o båda satt ju tight så fick bli den större storleken så man kan andas lite oxå.



ah fan att man inte fått lön än då. köpte du nåra skor?



kramkram

2009-09-14 @ 17:13:10
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback