Sen

Hade tänkt att göra lite teori efter skolan igår men det hanns inte med. Sprang på stan och letade födelsedagspresenter och sen blev det basket nästan precis efter det och sen var det ju desperate housewives och sen var det sängdags! Gick hem tidigare från skolan idag för att jag skulle göra teorin men det hanns inte med. Blev lunch på stan med Magnus och sen åkte vi ut och hälsade på Ärtan och satt på hans sommardäck så nu är han i stort sett redo för försäljning och sen va jag barnvakt och nu är det snart sängdag igen. Så typiskt att det jämt dyker upp massa saker som förhindrar att teorin blir gjord, tur att jag får bestämma själv när jag ska ha prov. Imorgon har jag hemstudier så då är det ju också tänkt att jag ska plugga teori. Det enda hindret i nuläge är att jag ska till optikern, får se hur mycket det drar ut på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback