Fredaaag


Nu ligger Ärtan ute på veteranbörsen, är du intresserad kolla
här. ;)

Mamma fyller år idag så hon hade lämnat pengar och en lapp på bordet att jag skulle fixa nåt att äta. Det var ett jävla krångel att ta sej till affären. Min bil var inte hemma så ringde och försökte få skjuss av både pappa och Tobbe så jag skulle kunna hämta min bil men ingen av dom kunde smita från jobbet. Jocke jobba natt både igår och idag så ville inte väcka han och be om skjuss så snodde hans bil som jag inte velat köra innan men det gick strålande bra. Väl i affären kunde jag inte bestämma mej för om vi skulle ha räkmackor eller tårta så fick bli både och. Jag var ju liksom ekonomisk igår när jag slog in mammas present i tidningspapper, det räcker väl? Det blev dessutom grymt snyggt. Om jag behöver en förvaringsbox nån gång ska jag ta en gammal kartong och slå in i tidningspapper. Både ekonomiskt, miljövänligt och som sagt grymt snyggt.

Gjorde lite teori förut men så loggade jag in på msn och facebook, då gick det mindre bra. Sen kom jag på att det var fredag vilket betyder att min fina orkidé ska får sej ett bad och innan jag kunde göra det var jag tvungen att plocka ur och in i diskmaskin eftersom det var fullt med skit på diskbänken och i diskhon så det fanns noll plats till blombad. Ja det kom massa i vägen för teorin än en gång men va fan lite är bättre än inget.



Ikväll är det tänkt att det ska bli nattgrillning hos Candra och Jocke. Får se hur det går med grillningen den här gången. Måste leta fram varma kläder så att jag inte fryser ihjäl. Men först duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback