Ärtans värsta åktur

Så här firade jag nyår. :) Blir nog en favorit i repris ikväll för det finns gott om snacks, godis och läsk kvar och jag har ett par avsnitt kvar tills jag sett hela serien och sen måste jag ju avsluta med filmen.


Jag var fyllechaffis igår också. Jag tror det var Ärtans värsta åktur någonsin och då har han ändå ett par år på nacken, 33 år för att vara exakt. Tre storvuxna människor en flaggstång och lilla jag åkte i bilen samtidig. Om det hade funnits en varningslampa för övervikt hade den blinkat och pipit hysteriskt. Bilen skrapa i backen när jag körde. Stackars Ärtan jag ska aldrig mer utsätta min lilla pärla för detta. Han verkar ha klarat sej utan några större men iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback