Lördag

Lite fest hos Krille igår. Det var nice att träffa dom gamla rävarna igen. Det var flera månader sen jag träffade nån av dom som var där. Blev en sväng till vinkällaren också. Blev dock tidig hemgång för mej. Tycker inte det är så kul att gå ut längre. Tycker det är jobbigt att hålla sej vaken till stängningsdags och det är jobbigt att ta sej hem också. Jag vill bo i stan!!! Igår hade jag tur, Jocke var snäll och kom och hämtade mej, fick dock betala 100 spänn för det men det är billigare än taxi iaf. Fick för mej att jag skulle ha Leons på vägen hem vilket var jävligt onödigt för när jag väl fick käket var jag inte alls hungrig längre så åt typ inget av det men men råttorna på tippen blir väl glada iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback