Hoppet är det sista som överger oss

Jag vaknade nyss av att telefon ringde. Det var ett 013-nummer. Jag tänkte direkt på skolan och fick ett glädjerus, yes jag har kommit in. Jag svarar och hör "Hej Janne från utbildningshjulet" blir ännu mer övertygad om att jag kommit in "Johan Wolsink har anmält dej till en kurs...." Kurs? Program var det väl? Sa han Johan Wolsink? och så insåg jag att det inte alls var skolan jag prata med.  Jag ska gå arbeta på väg kurs genom jobbet, det har vart på tal om länge att jag ska gå den så att jag kan få fler jobb. Aja det är ju bra att den blir av iaf men lite besviken är jag allt att det inte var skolan som rngde.

Kommentarer
Postat av: Candra

Det är för att det är våran låt ju pucko ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback