Helg

I fredags blev det skridskor med Erik och Ari och på kvällen öl hos dom med lite folk följt av en öl på Black Lion. Jag och Magnus gick vidare till Harrys också, jag fattar inte varför jag går dit det är ju verkligen bara gamlngar där, odrägliga sådan också.

Blev lite fest hos nån i Hageby igår följt med en sväng på Munken och Otten. Jag börjar känna mej gammal eller nåt mellanting iaf, det är inte lika kul att gå ut längre, antingen är jag för gammal eller för ung för ställena. Verkar som folket man festade med för ett par år sen har pensionerat sej träffar typ aldrig nån jag känner ute längre. Jag är lat och snål så jag gick hem lagom så att jag hann med sista spårisen. Det känns ju gammalt om nåt att gå hem själv tidigt. Jag vill inte dansa på scen längre heller det känns också som ett tecken på ålderdom, fast det där brukar ju variera från gång till gång. Jag behöver en riktig fest och rejäl utgång. Give me!! Många ställen som stängt det senaste året eller dragit ner på lokalytan här. Norrköpingfolket har nog blivit tråkiga kanske får åka till en annan stad för att bli nöjd. Jag hade inte tråkigt igår men skulle kunna haft det roligare. Hade vart roligare om det vart nån mer man kände ute så hångelmaskinen fått vart i fred från mej. :P



no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby

Hey little girl on your way to prom
One little night then your life is gone
All that you had is a fairytale

now you're standing alone wonder why did you fail

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah! hoppas du inte mena att jag va hångelmaskinen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback