Nyårslöfte

Lite sent kanske men mitt nyårslöfte är att jag ska flytta hemifrån (för alltid) i år.

Om allt hade gått som det skulle hade jag börjat skolan idag. Nu gick inte allt som det skulle så får väl fortsätta på samma sätt som innan ett tag till. Hoppas verkligen någon i "min klass" tar sitt förnuft till fånga och hoppar av omedelbart så att jag får min plats ändå.

Älskar att vi för en gångs skull har en riktig vinter. Massa minusgrader och massa snö. Perfekt! En smäll på käften till alla som klagar på vädret nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Visst e dom :D Sjukt snyggt med svart oxå tycker jag^^



Bra nyårslöfte där, önskar att jag hade den ekonomin oxå för att ta det beslutet. Vill ha eget, NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback