School & IKEA

Började skolan igår. Gårdagen var väl inte allt för kul, gick bara runt och kollade på lokalerna, träffade lite folk, fick papper som jag tog hem och fyllde i och så hämtade jag ut lite kläder. Idag var det roligare, skitkul faktiskt jag ska göra ett soffundament så började göra ramen/mallen/eller va man nu ska kalla det för och hann nästan klart med den har bara pyttepyttelite kvar på den. :) Den här utbildningen är helt rätt för mej är så glad att jag får gå den. Skulle vilja gå både anläggning och husbyggnad men man kan ju bara gå en inriktning så det blir anläggning för där ser arbetsmarknaden bäst ut. Vi är fem stycken i klassen och jag är inte bara ensam tjej jag är ensam svenne också. Jag visste inte det förens en av blattarna frågade hur det kändes att va ensam svenne bland massa blattar. Hähä.

Igår efter skolan kom mamma och hämtade mej och så åkte vi till IKEA. Min snälla mamma köpte en ny tv-bänk till mej, fyra förvaringsboxar och lite ljus och så fck min snälla pappa äran att komma och hämta tv-bänken med lastbilen.

Tv-bänken och boxarna.


Dom här ljusen luktar jättegott, äpple behöver inte ens tända dom för att dom ska dofta.


Ah just det eftersom jag klaga på mamma för ett tag sen om den där tröjan med trasig dragkedja måste jag ju säga att hon efter att läst det inlägget såg till att den blev lagad. :)

Kommentarer
Postat av: Annie ♥

Sv: Linnet finns på Lindex och bokstäverna har jag köpt i en butik här i Karlskrona vet inte om den finns i andra städer men ENKLA heter butiken iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback