Skridskor

Var ute och åkte skridskor en lite stund förut med Erik, Ari och Magnus, det var sjukt kallt så blev inte så mkt åka av. Kanske åker imorgon igen men då får det bli mer kläder på. Jag ska nog fan skaffa en rånarluva, det sägs ju att det ska va så här kallt eller kanske tom ännu kallare den närmsta veckan så det kan behövas.

Jag frågade päronen vart mina skridskor var och fick till svar att dom var i boden. Jag trodde dom var i klädkammaren men av någon anledning så började jag leta i boden ändå. Det var inte det lättaste, fick inte upp låset så fick använda låsspray och stå och värma låset med en tändare innan jag ens fick upp dörren. Fick ta ut en halv soffa för att ens kunna ta mej in i boden för att kolla om det fanns några skridskor. Jag hitta skridskor men inte mina så jag mosade in soffan i boden igen och började tömma tomglasrummet/klädkammaren på grejer istället och där låg dom i en kartong på hyllan. Så typiskt att man inte kollar ordentligt på rätt ställe från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback