Snor

Är det inte halsen så är det näsan. Har varit snorig och täppt i näsan i en vecka nu, börjar bli sjukt trött på det. Försöker vara duktig och hålla mej hemma för att bli frisk men det tycks inte hjälpa och jag börjar bli sjukt uttråkad. Nässprayen är svår att ta oxå, om man inte lutar huvet bakåt rinner den ut ur näsborrarna och om man lutar huvet för mkt bakåt åker den ner i munnen och smakar pekka, vet liksom inte hur jag ska göra för att få den att stanna i näsan. Det står att man högst får använda den i 10 dagar och det har ju jag gjort snart va ska jag göra sen då? Hur långt uppehåll ska man ha innan man får börja använda den igen?  Eller kanske räcker med att byta till ett annat märke och använda den i tio dagar eller hur länge man nu får använda den för det står det ju inget om.

Tänkte hyra film igår men så kom jag på hur jobbigt det är att lämna tillbaka dom så gick bort till Konsum och köpte ett par filmer istället. Såg the heartbreakkid och school of rock igår så får väl se resterande idag, catch me if you can och happy feet. Dom jag sett hitills har vart bra iaf så får väl hoppas dom sista två oxå är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback