Skäms över längden!

Jag provade precis min klänning som jag ska ha på bröllopet på lördag. Den är jättefin men jag skäms lite över längden, den är verkligen i kortaste laget och platsar kanske inte på ett bröllop. Det blir inte alls snyggt att ha leggings till heller så på det sättet går det ju inte lösa problemet. Skorna jag ska ha till är jag nöjd med iallafall. Köpte ett par på Scorett för 175 kr, som hittat superfina är dom. Har ett par saker till jag måste bestämma innan lördag; smink, naglar, hår, väska, bh och eventuellt tröja och paraply. Paraply är ju inte svårfixat men resten. Hjälp! Får inte pengar förens fredag heller. Jag är inte ens säker på att jag får pengar då men jag borde få det. Så fredag får bli fixa-allt-dag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ta det lugnt, alla kommer kolla på bruden ändå...

2010-07-19 @ 21:26:34
Postat av: Ankan

ja det har du rätt i. =)

bara hoppas att jag blir insläppt i kyrkan, i värsta fall kanske jag får låna ett lakan eller nåt o klä in mej i.

Postat av: Jonas

Ehh, hur kort är klänningen egentligen? Så länge man i inte ser skinkorna är det lugnt tycker jag, men jag är ju inte präst.

2010-07-19 @ 22:00:43
Postat av: Ankan

Så länge jag inte böjer mej fram så visar jag iaf inte skinkorna.

2010-07-20 @ 01:31:24
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Jonas

Dåså, bara att stå på benen, hålla i grejerna och inte bli för full då. Lycka till :)

2010-07-20 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback