Den långa vägen ut ur helvete


Här är en av klänningarna jag köpte förra veckan. Snygg va? Älskar kedjorna vid ärmarna.

Sprang ytter- och innerspår i elljusspåret för en stund sen. Tycker det är duktigt gjort av mej att ta mej ut och springa i 30 graders värme. Var nästan jobbigare efteråt än under själva löprundan. Nya tag imorgon, då blir det promenad eller cykeltur tror jag. Har fått för mej att jag måste motionera nu när jag inte jobbar för att inte bli en tjockis. Det är lite kul att trotsa värmen också.

Under ledigheten ska jag försöka hinna klart med all teori jag har kvar också. Fem stycken vatten- och avloppsbyggnadshäften, sista häftet i gatu- och vägbyggnad (som är sjukt tjockt), ett häfte i byggnadslära och ett häfte i bergmaterial låter kul va?

Läsa massa böcker ska jag göra också. Måste nog ta och klicka hem ett par nya snart. Har precis börjat läsa den långa vägen ut ur helvete av Marilyn Manson. Den är än så länge mycket bättre än vad jag hade väntat mej och kommer förmodligen vara utläst inom en snar framtid.

See you later alligator! Glöm inte att dricka vatten i mängder nu ;) Blir man smal av att dricka vatten föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback