Främlingar

Ah jag har haft en så himla bra helg fast att jag gjorde ett par små snedsteg men dom är typ glömda nu (hoppas jag) så inget att skriva om här.

I fredags vart det Trädgårn och Svea med Mia. Svea är inte direkt mitt favoritställe men Mias kompis spelade där så fick bli dit. Mia övergav mej dock ganska tidigt för att hon var trött och ville hem men jag pratade med intressant trevlig främling och sen kom Isabell så jag blev kvar till stängning.

Var inte ett dugg bakis i lördags och var partysugen hela dan så blev att övertala Mia till ölande. Träffade Mias granne utanför hennes port och tjänade tio öl genom att hjälpa han att bära upp ett par plattor till hans lägenhet. Lätt värt det, fast jag egentligen inte behövde dom ölen men nu har jag ju till en ölkväll till om inte Mia snott dom. Kände dock när vi börja dricka att vi kanske inte var så partysugna som vi trott men drack ett par stycken iaf och drog till Grand. Jag gilla verkligen stället men Mia kände sej felplacerad så hon övergav mej igen. Jag umgicks med främlingar ytterligare en kväll. Fick sällskap av en kille hem också som bodde på gatan bredvid mej. Det tog lång tid att gå hem för vi gjorde ett par avstickare, gick ner till bryggan vid Strömsparken och la oss och kolla på himlen och snackade massor, sen blev det att rulla i backarna vid Strömbacken och snacka ännu mer. Haha skitnice. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

låter som du har haft en riktigt schysst helg darling ;)

Postat av: Ankan

Ja skitnice! :) Jobbar du nästa vecka? Annars tycker jag att vi kan ta en resa nånstans. :)

2010-07-20 @ 01:32:38
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback