Jag vill fly

Ibland önskar jag att jag våga skriva ner allt som snurrar runt i huve men skäms över att jag tänker så för jag borde inte tänka, känna och tycka så. Försöker skriva ner på papper ibland så att ingen annan ska läsa det men slutar med att jag river sönder pappret i små små bitar så man inte kan tyda ett enda ord på de små pappersbitarna och så hånskrattar åt mej själv.

Min telefon gick sönder igår. Så har en telefon som jag hade när jag bodde i Halmstad. Inte bra, den är fylld med massa förflutet som får mej att tänka, känna och tycka fel. Jag vill fly, igen!

Jag vill flumma runt, resa, festa flera dagar i rad och sen bara ligga hemma och göra ingenting ett par dar, göra spontana utflykter, inte ha några tider att passa eller ha massa måsten. Känns som jag sabbat chanserna att flumma runt. Jag vill fly men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback